Beste klant, 

Tijdens deze coronacrisis doen we er alles aan om onze logistieke diensten verder te zetten en zo bij te dragen aan het functioneren van de maatschappij. We streven er ook naar om de beste werkomstandigheden te creëren om de gezondheid en veiligheid van al onze medewerkers te beschermen.

Echter raakt helaas deze crisis ons allemaal. Door de grote drukte kan je pakje helaas wat langer onderweg zijn dan normaal. We houden je zo goed mogelijk op de hoogte van de status door middel van track en trace, mail contact en telefonisch contact. In de meeste gevallen, zal jouw pakket gewoon binnen twee werkdagen geleverd worden. Mocht het toch wat langer duren dan gebruikelijk, vragen wij u om uw begrip. 

Wees gerust, bestel op tijd en bij vragen kunt ons bereiken via info@svenlars.nl of via de messenger button op onze website. 

Kan ik nog blijven bestellen? 

Jazeker, we hebben nog voldoende capaciteit om alle bestellingen af te handelen. Het kan wel zo zijn dat het drukker wordt bij onze bezorgdiensten, omdat steeds meer mensen online bestellen. In dat geval kan het voorkomen dat je tijdelijk niet kan kiezen voor bezorging op de volgende dag, maar één of twee dagen later.

Dit is een uniek moment in de geschiedenis, waar zowel bedrijven als consumenten nog geen ervaring mee hebben. Zorg goed voor elkaar, volg de regels van het RIVM en veel gezondheid toegewenst.

Team Svenlars