Over ons

SVENLARS is dé interieurshop voor Scandinavische Home artikelen voor in en rondom huis. SVENLARS heeft een explosieve groei doorgemaakt en is daarom één van de snelstgroeiende e-commerce webshops van Nederland! 

Functieomschrijving & werkzaamheden

Als Customer Succes Agent ben jij het eerste aanspreekpunt van onze klanten en tevens ons visitekaartje. Je bent verantwoordelijk voor de klanttevredenheid en snelle afwikkeling van vragen. Ook ben je verantwoordelijk voor het monitoren en eventuele verwerking van orders. 

  • Deels orderprocessing (2000+ orders per maand)
  • Klanttevredenheid, aanspreekpunt
  • Communicatief vaardig zowel telefonisch als op schrift. 
  • Salesgesprekken
  • Werken met Freshdesk

Profiel 

Een aantal keywords waar jij je in kan vinden zijn: Accuraat, Zelfstandig, Planner, Energiek en een doorpakker!

  • Je werkt tickets gemakkelijk / snel weg.
  • Dagelijks gemiddeld 15 tot 20 telefoontjes 
  • Je overziet cases en weet deze snel in de kiem te smoren. 

Wat bieden wij

  • Een leerzame en dynamische werkplek
  • Vrijheid en ruimte om te ondernemen
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een leuk kantoor met een speelkelder, gym, restaurant en chill ruimte!
  • Marktconform salaris + incentives
  • Laptop
  • Een leuk team!

Overige informatie

  • Opleidingsniveau: HBO
  • Ervaringsjaren: 0
  • Aantal uren: 40 uur
  • Standplaats: Breda
  • Startdatum: Zo snel mogelijk

Ben jij degene die wij zoeken? Stuur jouw CV en motivatie naar hosang@svenlars.nl