Top 5 veel gestelde vragen

Als u besluit om item(s) retour te sturen dan dient u het retourformulier via deze link in te vullen. U ontvangt hiermee een gratis retourlabel, hiermee hoeft u dus geen kosten te maken voor de retourzending. Let op: de item(s) die u wilt retourneren, moeten binnen 30 dagen na ontvangst in de originele verpakking worden teruggezonden.

Zodra uw bestelling verstuurd is zal u van ons de track&trace per mail ontvangen. Mocht de levertijd langer zijn dan verwacht, dan zullen wij u per mail op de hoogte houden.

Van sommige items hebben wij stofstalen beschikbaar. Als u deze wil ontvangen kan u een mail sturen naar support@svenlars.nl. Geef in deze mail duidelijk aan om welk item het gaat en om welke kleur.

Heel vervelend als het item beschadigd bij u aan gekomen is. Graag ontvangen wij binnen 48 uur na ontvangst van uw product, een foto van de schade. Deze foto kan u mailen naar support@svenlars.nl. Natuurlijk kan u het item retour sturen naar ons, wij zullen voor een gepaste oplossing zorgen.

Op de product pagina onder de foto’s van het item ziet u een kopje met eigenschappen. Onder dit kopje staan meer eigenschappen van het product, zoals de afmetingen en het materiaal. Mocht u nog meer specifieke vragen hebben over het item, dan kunt u een mail sturen naar support@svenlars.nl. Onze customer service medewerkers helpen u graag aan de aanvullende informatie.

Algemeen

Het is natuurlijk erg vervelend als uw bestelling niet goed bij u is aangekomen. Mocht dit gebeuren dan horen wij graag binnen 48 uur na ontvangst wat er aan de hand is per mail. Stuur ons direct foto’s mee van het item en van de verpakking, dan kunnen wij zo snel mogelijk met een oplossing komen voor u. U mag de mail sturen naar support@svenlars.nl.

Op de product pagina onder de foto’s van het item ziet u een kopje met eigenschappen. Onder dit kopje staan meer eigenschappen van het product, zoals de afmetingen en het materiaal. Mocht u nog meer specifieke vragen hebben over het item, dan kan u een mail sturen naar support@svenlars.nl. Onze customer service medewerkers helpen u graag aan de aanvullende informatie.

Van sommige items hebben wij stofstalen beschikbaar. Als u deze wilt ontvangen kan u een mail sturen naar support@svenlars.nl. Geef in deze mail duidelijk aan om welk item het gaat en om welke kleur.

Op al onze items geldt er garantie. De periode van de garantietermijn kan per item verschillen. In de meeste gevallen zit er een garantietermijn van 12 of 24 maanden op het item.

Helaas hebben wij geen showroom of fysieke winkel waar de producten te bezichtigen zijn. U kan bij vragen altijd contact opnemen met support@svenlars.nl. Via deze weg zullen wij proberen om uw vragen te beantwoorden.

Bij een aantal artikelen is dit zeker mogelijk. Mocht u de bestelling willen afhalen, neem dan contact met ons op via support@svenlars.nl, dan plannen wij een afspraak met u in.

Zou u een persoonlijk account willen aanmaken klik hier.

Wilt u graag een zakelijk account aanmaken klik hier.

Bestellen

Als er bij het item de knop pre-order staat, betekend dit dat dit item nog niet leverbaar is en u hiervoor een voor bestelling plaatst. In de tekst onder het item kunt u de datum zien vanaf wanneer het item beschikbaar is. Zodra uw bestelling verstuurd is zal u per mail de track&trace ontvangen.

Wij kunnen u een indicatie geven, voor een indicatie kunt u contact opnemen met de customer service via support@svenlars.nl.

De bevestiging van uw bestelling kan u ook ontvangen in de ongewenste map van uw mail. Indien u ook daar geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kan u het beste contact opnemen met onze customer service via support@svenlars.nl.

Het gebeurd helaas wel eens dat een artikel na het plaatsen van de bestelling wordt geannuleerd. Uiteraard ontvangt u hier altijd bericht over per e-mail. Zodra het artikel wordt geannuleerd wordt het aankoopbedrag ook automatisch terugbetaald. Binnen enkele werkdagen staat dit weer op uw rekening.

Verzending

Onder elk product staat de levertijd vermeld, deze levertijd geldt voor NL en BE. Voor andere landen in de EU gelden er meerdaagse levertijden. Mocht er een vertraging zijn, door bijv.de feestdagen, dan krijgt u dit altijd te horen. Wees gerust en bestel optijd.                                    

Wij hanteren 3 verschillende levertijden:  

-         Voor 22.00 uur besteld = de volgende werkdag in huis

-         Op voorraad, levertijd 1 tot 5 werkdagen

-         Levering op orderbasis, binnen 30 dagen (wij plannen een afspraak met u in) 

 

Levertijd Jesper Home

Voor onze leverancier Jesper Home gelden er andere levertijden. De levertijden staan bij de producten vermeld in de groene balk bovenaan de pagina.

Bezorging

Mocht u een groot meubel hebben besteld dan wordt uw bestelling tot de voordeur geleverd door de bezorger. Mocht u in een appartement wonen dan zal de bezorger het pakket tot de algemene ingang afleveren.

Wij werken voornamelijk samen met DHL. Echter in sommige gevallen maken wij gebruik van PostNL of andere vervoersmaatschappijen. Wij hebben helaas geen invloed op mogelijke vertragingen die ontstaan bij de vervoersmaatschappijen. Op het moment dat er vertragingen ontstaan, kunt u ons natuurlijk altijd bereiken via support@svenlars.nl, wij zullen u dan zo goed mogelijk verder helpen.

Voor Nederland en België gelden de volgende regels:

- Bestelling <€50,- verzendkosten €5,95

- Bestelling >€50,- verzendkosten gratis

- Speciaal transport: verzendkosten €19,95

Indien u verzendkosten moeten betalen worden deze altijd tijdens het betaalproces in rekening gebracht.

For Shipping outside the Netherlands and Belgium:

Germany & France
- Orders <€70,- Shipping costs €9,95

- Orders >€70,- Shipping costs Free

- Special transport (Large items) Shipping €34,95

Rest of EU
- Standard shipping €19,95

- Special transport: Shipping €64,95

Wij kunnen in overleg altijd met u meekijken naar een bezorgdatum, u kunt het beste contact opnemen met support@svenlars.nl.

U krijgt van ons bij elke bestelling een track&trace. In sommige gevallen plannen wij een afspraak met u in om uw bestelling te komen leveren.

Het is goed om te weten dat zodra de track&trace aangemaakt is het pakket nog niet altijd direct in handen is van de bezorgdienst. Om deze reden is de bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat u de volgende ochtend het beste nogmaals de status kan bekijken. Indien de status van uw bestelling uitblijft is uw pakket nog niet aan een rit toegewezen. U kan het beste even afwachten, indien het langer duurt dan 2 dagen, neem dan contact op met onze customer service via support@svenlars.nl, wij zullen het verder voor u uitzoeken.

Dit betekend dat uw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van het transportbedrijf is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. U kan rustig afwachten want vaak op de volgende dag is er een levertijd bekend.

Allereerst vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. De transporteur kan uw pakket afgegeven hebben bij de buren zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij uw buren of zij het pakket hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op via support@svenlars.nl. Wij nemen contact op met de transportdienst en zullen een onderzoek starten naar de desbetreffende levering.

Uw bestelling wordt altijd in zijn geheel naar u verzonden als alle items op voorraad zijn. U kunt bij de customer service een verzoek indienen om de producten die al op voorraad zijn alvast te laten versturen.

Onze artikelen komen uit verschillende distributiecentra en kunnen in meerdere dozen bij u aankomen. Wij proberen zoveel mogelijk alle artikelen in één keer te verzenden. Heb je hier vragen over stel deze dan via support@svenlars.nl.

U kunt contact opnemen met de customer service via support@svenlars.nl. Wij kunnen de bestelling alleen annuleren als uw bestelling nog niet verstuurd is.

Geef de adres wijziging door aan onze customer service via support@svenlars.nl. Wij zullen kijken of het nog mogelijk is om uw adres aan te passen en zullen u hierover een update sturen.

Retourneren

Als u besluit om item(s) retour te sturen dan dient u het retourformulier via deze link in te vullen. U ontvangt hiermee een gratis retourlabel, hiermee hoeft u dus geen kosten te maken voor de retourzending. Let op: de item(s) die u wilt retourneren, moeten binnen 30 dagen na ontvangst in de originele verpakking worden teruggezonden.

Het is helaas niet mogelijk om uw aankoop te retourneren buiten de retourtermijn van 30 dagen na ontvangst van uw bestelling.

Heel vervelend als het item beschadigd bij u aangekomen is. Graag ontvangen wij binnen 48 uur na ontvangst van uw product, een foto van de schade. Deze foto kan u mailen naar support@svenlars.nl. Natuurlijk kan u het item retour sturen naar ons, wij zullen voor een gepaste oplossing zorgen.

Retourneren is altijd gratis, ook wanneer het over grotere items gaat.

Wij kunnen in sommige gevallen een pick-up voor u inplannen. Mocht u willen weten of er voor u een pick-up ingepland kan worden dan kunt u contact opnemen met onze customer service via support@svenlars.nl.

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retour zullen wij deze verwerken. Wanneer de geretourneerde artikelen en verpakking in hun originele staat bij ons terug zijn in het magazijn zullen wij zo snel mogelijk de retour verwerken. U ontvangt van ons een mail zodra uw retour is verwerkt.

Het kan zijn dat uw retour niet volledig is verwerkt, dit kan een aantal redenen hebben:

-         Het artikel heeft gebruikersschade.

-         De originele verpakking is beschadigd.

-         Het artikel is kapot terug gekomen bij ons.

-         Als u een kapot artikel heeft ontvangen, geef dit dan eerst aan via support@svenlars.nl voordat u het terug stuurt, zo weten wij voor de retourverwerking wat er aan de hand is en kunnen wij de retour goed verwerken.

Zodra uw retour verwerkt is zal u een email ter bevestiging ontvangen. Ook kan u inloggen op uw account via onze website. Ook hier zal staan wat de status van uw bestelling is.

Als de geretourneerde artikelen en verpakkingen in originele staat bij ons terug zijn ontvangen, dan zal de retour zo snel mogelijk worden verwerkt. Op dit moment zal ook het aankoopbedrag naar u worden teruggestort. De terugbetaling wordt op dezelfde methode gedaan als hoe de betaling heeft plaatsgevonden. Van de terugbetaling ontvangt u een bevestigingsmail, na ontvangst van deze mail zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag weer op uw rekening staan.

Betalingen

U kan bij ons betalen met de volgende methodes: Ideal, credit card, bankcontact, Sofort, KBC/CBC, Klarna, IN3, giropay, ING homepay, Belfius direct en de SVENLARS giftcard. 

Staat uw gewenste betaalmethode er niet bij, neem contact op met onze customer service via support@svenlars.nl.

Svenlars werkt samen met betaalpartner Mollie waardoor het kan zijn dat u deze naam op uw rekeningafschrifttegen kan komen.

IN3

Betaalt u uw aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van IN3: de enige gespreid betaalmethode met 0%rente. In drie keer betaalt u het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koopt u binnen uw budget uw favoriete items. Het minimale bestelbedrag is €100,- en het maximale bestelbedrag is €3000,-.

Zodra u het betaalproces start komt u terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen andere niet de kans om stiekem mee te kijken. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. U kan een veilige SSL-verbinding herkennen aan het groene slotje in de browser.

Dit is zeker mogelijk, in het betaalproces kunt u kiezen voor de optie Klarna. Hiermee kan u de bestelling betalen op het moment dat u uw bestelling heeft ontvangen.

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een mail met de bestelbevestiging. Hierna ontvangt u nog een aparte mail met de factuur van uw bestelling. Mochten er gegevens ontbreken op de factuur dan kunt u contact opnemen met de customer service via support@svenlars.nl, geef hierbij door welke gegevens u mist en u zal een nieuwe factuur van ons ontvangen.

Zodra u items in uw winkelwagen heeft zitten en u uw persoonlijke gegevens heeft ingevuld, heeft u de mogelijkheid om uw kortingscode in te vullen. Onder de artikelen in uw winkelwagen ziet u hier de mogelijkheid voor staan.

Vervelend om te horen dat de kortingscode niet werkt. Controleer eerst of u alle hoofdletters goed heeft staan, wil het dan nog niet lukken neem dan contact op met onze customerservice via support@svenlars.nl. Wacht in dit geval nog even met bestellen omdat wij de kortingscode niet meer achteraf kunnen toevoegen aan uw bestelling.

U kunt niet tegelijk meerdere kortingscodes gebruiken, tenzij er anders wordt aangegeven. Ook zijn onze kortingscodes niet geldig op sale artikelen.

Wij accepteren op dit moment alleen de Svenlars giftcard als betaalmiddel.

Zolang de betaling niet is afgerond, versturen wij uw bestelling niet. U kan daarom een nieuwe bestelling plaatsen. Ons systeem zal de bestelling automatisch annuleren indien er geen betaling is ontvangen.

Zakelijk

Ja. U kunt dit via onze webshop doen, of via ons wholesale kanaal: https://wholesale.svenlars.nl

Download hier onze wholesale & dropshipment guide

Als u één of meerdere zakelijke bestellingen wilt plaatsen kunt u zich aanmelden via onze B2B inlog portal.

Contact

U kunt ons op verschillende manieren bereiken. Per mail kunt u ons het beste mailen via support@svenlars.nl. Wil u het liefste één van onze customer service medewerkers spreken dan zijn wij ook telefonisch bereikbaar via 085-0606114.

Op maandag t/m vrijdag zijn wij tussen 09.00 en 17.00 uur bereikbaar. Wij streven er altijd naar om uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden. Vragen die in het weekend worden gesteld, worden vanaf maandag direct opgepakt. 

Ons telefoonnummer is 085-0606114.

Wij streven er naar om uw e-mail altijd binnen 24 te hebben beantwoord op doordeweekse dagen. Mocht u een mail sturen in het weekend dan zal uw mail op maandag worden opgepakt.

Houd er rekening mee dat in de drukke periodes het iets langer kan duren voordat uw mail beantwoord is.

Distributieadres:
Zoete inval 4,
4815 HK, Breda
Nederland

Kantooradres:
Graaf Engelbertlaan 75
4837 DS, Breda
Nederland

Bedrijfsgegevens:
E-mailadres: info@svenlars.nl
KvK-nummer: 76166597
Btw-identificatienummer: NL003052610B87

Giftcard

U kan een Svenlars giftcard aanschaffen via de volgende link klik hier.

U ontvangt na aankoop de giftcard direct in uw mailbox!

Tijdens het betaalproces is er de optie om de giftcard te verzilveren, dit doet u door de persoonlijke code van uw kaart in te voeren.

Mocht u willen weten welk bedrag er nog op uw giftcard staat dan kan u een mail sturen naar support@svenlars.nl.

Dat hoeft u niet, de giftcard kan in meerdere malen worden ingezet. Een tip van ons: voeg uw giftcard toe aan uw Apple wallet en zie precies hoeveel tegoed u nog heeft.

De Svenlars giftcard is onbeperkt geldig, er zit geen eind datum aan de giftcard.

U kunt de giftcard aanschaffen voor de volgende bedragen: €10, 25, €50, €100 en €150.

Voeg de Svenlars giftcard toe aan uw Apple wallet, zo ziet u altijd hoeveel tegoed u nog heeft en raakt u uw kaart nooit kwijt.

Stuur een bericht

support@svenlars.nl

Zakelijk?

info@svenlars.nl