VERZENDING

Onder elk product staat de levertijd vermeld dit geldt voor NL en BE. Voor andere landen in EU gelden er meerdaagse levertijden.  Mocht er een vertraging zijn, door bijvoorbeeld de feestdagen, krijg je dit altijd te horen. Wees gerust en bestel op tijd. 

De verzendkosten bedragen €4,99 / gratis levering vanaf €50,-
(De gratis levering geldt alleen voor bestellingen in Nederland , België en Duitsland.) 

Wij leveren op maandag t/m zaterdag, met uitzondering van feestdagen.

Alle leveringen die niet met de reguliere post verstuurd kunnen worden, rekenen wij een tarief van 35,- euro verzendkosten. Deze zendingen komen op een pallet of via speciaal transport.

VOLG JE PAKKET

Zodra je pakket onderweg is, ontvang je een e-mail met de leveringsinformatie en een tracking link waarmee je je pakket online kunt volgen.

Houd er rekening mee dat het een tijdje kan duren voordat de tracking link werkt.



RETOURZENDINGEN

Als je besluit om item(s) te retourneren, dient u het retourformulier via deze link in te voeren. Je ontvangt dan een retoursticker, zodat u niet hoeft te betalen voor het retourneren.

Let op: de items die je wilt retourneren, moeten binnen 14 dagen, vanaf de datum van ontvangst van je pakket, naar ons worden teruggezonden.

Het retourbedrag van een bestelling waarbij je achteraf betaalt, zullen de kosten komen te vervallen. Bij de overige betaalmethodes wordt het retourbedrag teruggestort via de door jou gebruikte betaalmethode.

Het retourformulier kunt u hier invoeren


Het retouradres:

SVENLARS RETOUR
Konijnenberg 98 - UNIT 2506
4825 BE, Breda 
Nederland

Klik hier voor onze retourvoorwaarden.

Verzeker wanneer nodig je retourzending, kapotte items (door verzending) worden niet retour genomen. 

Je bent verantwoordelijk voor het pakket totdat wij het hebben ontvangen, bewaar daarom je verzendbewijs.

Items die buiten de retourtermijn van 30 dagen vallen, worden niet retour genomen.

GARANTIE

Als de door jou gekochte goederen gebreken vertonen, zal SVENLARS de wettelijke garantievoorschriften volledig naleven (dat wil zeggen dat je dat van het product mag verwachten waarvoor het product bedoelt is). Als je een klacht hebt over overduidelijke materiaal- of fabricagefouten van door ons geleverde goederen, waaronder transportschade, kun je ons hiervan op de hoogte brengen door de goederen zonder oponthoud terug te sturen samen met het Retourformulier.

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang 10% korting op je eerst volgende bestelling.