1. Wanneer wordt mijn product geleverd? 

Onder elk product staat de levertijd vermeld dit geldt voor NL en BE. Voor andere landen in EU gelden er meerdaagse levertijden.  Mocht er een vertraging zijn, door bijvoorbeeld de feestdagen, krijg je dit altijd te horen. Wees gerust en bestel op tijd. 

2. Garantie?

Op al onze producten geldt er garantie. De periode van het garantie-termijn kan per product verschillen. Dit is in veel gevallen of 12 maanden of 24 maanden. 

3. De kwaliteit van de producten?

De kwaliteit van de producten is exact wat je er van mag verwachten! Bijna al onze producten zijn van Deense afkomst. Dit zie je terug in onze gehele collectie. We zitten in een hoger segment wat betreft kwaliteit.

4. Er is een product uitverkocht, wanneer komt deze op voorraad? 

Wanneer er bij een product het label 'uitverkocht' staat vermeld, is dit product tijdelijk niet beschikbaar. Wij vullen onze voorraad elke week weer aan, dus wees gerust dit product zal snel weer beschikbaar zijn! Producten die bij ons niet meer in de collectie worden opgenomen, worden verwijderd van onze website. 

5. Veilig shoppen

Veiligheid staat bij SVENLARS hoog in het vaandel. We doen wat we beloven, zodat jij zorgeloos online kan shoppen! Al onze producten zijn EU gecertificeerd en goedgekeurd. 

Ook een veilige verzending van de producten is bij ons een must! Al onze producten worden zodanig ingepakt dat deze veilig en volledig bij jou arriveren. 

6. De betaalmogelijkheden?

De betaalmogelijkheden zijn: 

- IDEAL 
- In3
- Klarna betaal achteraf. 
- Bancontact 
- Bank Overboeking (SEPA)
- ING Home'Pay
- Creditcard
- PayPal
- Apple pay 

In3 - In 3 keer betalen met 0% rente

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. 

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

7. Hoe kom ik in contact?

Via mail info@svenlars.nl, Messenger op de website, en binnenkort via Whatsapp! 

8. Ik wil iets retourneren, hoe doe ik dit? 

Wanneer je een product wilt retourneren is dit natuurlijk heel jammer. Je kan het retourformulier downloaden op onze verzend & retourbeleid pagina

9. Klaar om af te rekenen? 

Ben je klaar om af te rekenen, ga dan naar je winkelwagen om je items te bekijken en de bestelling te plaatsen. 

Ben je blij met de items in je winkelwagen, klik dan op “afrekenen” om je bestelling te voltooien. 

Een kortingscode kan worden toegevoegd in de winkelwagen, of bij het afrekenen. Je kunt één korting per bestelling toevoegen, tenzij anders vermeld. De prijzen aan de kassa zijn correct.

Ben je een bestaande klant en nog niet ingelogd op je account, dan word je doorverwezen naar de inlogpagina. 

We vragen nieuwe klanten om een gebruikersprofiel aan te maken. Dit profiel garandeert dat we je een zo goed mogelijke klantenservice kunnen bieden en dat je toekomstige shoppingervaring probleemloos verloopt.

Nu je bent ingelogd, kun je de betaalwijze selecteren. 

Kies je gewenste betaalwijze en klik vervolgens op "Aankoop voltooien". Je wordt nu doorverwezen naar de externe website van de gekozen betalingsprovider, zodat je je betaling kunt voltooien.

10. Wat kan ik verwachten van de nieuwsbrief? 

Van de nieuwsbrief mag je verwachten dat je één keer per week op de hoogte gehouden wordt van alle nieuwtjes, bijvoorbeeld dat producten weer op voorraad zijn, Kortingsacties etc.